Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Johor Jaya Hub Kat Mana?

Johor Jaya Hub Kat Mana?
Jika anda pengguna Shopee di Johor Bahru, mungkin pernah mendengar mengenai Johor Jaya Hub daripada Shopee Express. Tetapi, di mana letaknya? 

Jangan risau, dalam artikel ini kami akan memberikan maklumat mengenai alamat dan lokasi Johor Jaya Hub Shopee Express.

Johor Jaya Hub Kat Mana?

Alamat Johor Jaya Hub Shopee Express ialah 40, Jalan Sri Plentong 8, Taman Perindustrian Sri Plentong, 81750 Masai, Johor, Malaysia. Jika menggunakan Google Maps, anda boleh mencarinya dengan menggunakan nama "Shopee Snail Johor Jaya Hub". Berikut ialah URL tempat ini di Google Maps: https://goo.gl/maps/Th25kicVAXGpX1gv7.

Penamaan tempat ini bukanlah rasmi daripada pihak SPK tetapi daripada pengguna yang frustrasi disebabkan penghantaran yang lambat. Lihatlah penilaian yang hanya mencapai 1.3 bintang dari hampir 200 ulasan daripada pengguna Google.

Kebanyakan orang memberikan penilaian negatif disebabkan bungkusan yang sangkut selama berhari-hari dan kurier yang tidak menghantar walaupun sudah berdekatan dengan rumah. Terdapat juga kes di mana bungkusan sudah dihantar tetapi "delivery attempt was unsuccessful".

Tiada nombor telefon yang boleh dihubungi oleh pelanggan. Ulasan dan soalan pun tidak pernah diberi respons. Kemungkinan pihak gudang dan kurier lebih memberi keutamaan untuk mempercepatkan proses penghantaran parcel.

Alamat lama ialah 59, Jalan Molek 2/4, Taman Molek, 81100 Johor Bahru, Johor, Malaysia. Jika menggunakan Google Maps, anda boleh mencarinya dengan menggunakan nama "Shoppe snail". Berikut ialah URL tempat ini di Google Maps: https://goo.gl/maps/BAx4u1qf6DKqnFup9

Kedua tempat adalah delivery hub Shopee Express yang terletak di Johor Bahru. Fasiliti ini dibina untuk memudahkan proses penghantaran barang dari penjual kepada pembeli di sekitar. Diharapkan dapat mempercepatkan proses dan mengurangkan masa penghantaran barang. 

Johor Jaya Hub Shopee Express juga dilengkapi dengan teknologi terkini untuk memastikan bahawa pakej anda tiba tepat pada waktunya dan dalam keadaan yang baik. Mereka juga mempunyai pasukan yang terlatih dan berpengalaman dalam menangani proses penghantaran barang. 

Bagi yang ingin menghantar atau menerima barang di Johor Bahru, anda boleh menghantar pakej untuk diproses lebih lanjut. Pastikan anda memberikan alamat yang lengkap dan jelas, serta nombor telefon yang boleh dihubungi supaya pakej dapat dihantar dengan lancar. 

Demikianlah maklumat tentang Johor Jaya Hub Shopee Express. Semoga artikel ini dapat membantu anda dalam menghantar atau menerima pakej di Johor Bahru. Terima kasih telah membaca dan semoga berguna!