Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Gerik Hub Kat Mana?

Gerik Hub Kat Mana?
Salah satu pusat penghantaran Shopee Express yang mungkin pernah membuat pengguna mengalami situasi seperti ini adalah Gerik Hub. Beberapa pengguna telah mengadu bahawa bungkusan mereka terjebak di sana dan tidak bergerak selama berhari-hari.

Jika anda mengalami situasi serupa, artikel ini akan memberikan maklumat tentang Gerik Hub, termasuk lokasi, alamat, nombor telefon, waktu operasi, dan arahan peta Google. Selain itu, terdapat cadangan yang mungkin membantu anda menyelesaikan isu penghantaran pakej Anda.

Gerik Hub Shopee Express

Terletak di 1, Jln Tekoma 1, pusat komersial batu 2, 33300 Gerik, Perak, Malaysia. Anda dapat menemukannya dengan mudah di Google Maps dengan nama Shopee Xpress GERIK HUB. Jika Anda ingin menuju ke Gerik Hub, Anda dapat menggunakan arahan Google Map dengan mengunjungi tautan https://goo.gl/maps/RzH5ZHjowoSLPrDV8.

Tempat ini mempunyai jam operasional yang sama dengan kebanyakan hub delivery Shopee Express lain. Gerik Hub beroperasi dari hari Isnin hingga Sabtu, dari pagi hingga petang.

Sementara itu, maklumat mengenai nombor telefon tidak tersedia. Sebagai sebuah hub delivery, Gerik Hub lebih fokus pada proses penghantaran paket daripada menerima panggilan telefon. Jika Anda mempunyai sebarang aduan mengenai penghantaran yang lewat, lebih baik hubungi Customer Service Shopee secara terus.

Jangan cuba untuk mengambil paket di Gerik Hub secara langsung. Self-pickup tidak dibenarkan dan boleh memperlambat proses penghantaran secara keseluruhan. Bayangkan jika semua orang yang mengalami keterlambatan penghantaran datang ke Gerik Hub untuk mengambil paket mereka sendiri. Ini pasti akan menyebabkan antrian yang panjang dan memakan masa.

Perlu diingat bahawa setiap hari Gerik Hub menerima banyak paket. Oleh itu, mencari satu paket di antara tumpukan barang di gudang dapat menjadi tugas yang sukar. Sabarlah dan tunggu sehingga paket Anda dihantar ke alamat yang Anda berikan semasa membuat pesanan.

Kesimpulannya Gerik Hub memang tidak sesibuk pusat penghantaran lain yang terdapat di bandar-bandar besar. Walau bagaimanapun, terdapat banyak hantaran yang perlu diproses, jadi disarankan untuk menunggu di rumah jika jangkaan penghantaran masih lama.