Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kuala Terengganu Selatan Hub Kat Mana?

Kuala Terengganu Selatan Hub Kat Mana?
Pernahkah Anda mengalami penghantaran barangan Shopee Express yang sudah beberapa hari tidak berpindah dari Kuala Terengganu Selatan Hub. Sudah tentu, ini membuatkan pelanggan bimbang dan ingin segera mengetahui apa yang berlaku kepada pakej tersebut.

Maklumat yang disampaikan di sini datang daripada pelbagai sumber, terutamanya Peta Google, lengkap dengan lokasi, alamat, nombor telefon dan arah ke lokasi. Sudah tentu anda ingin melakukan self-pickup, tetapi adakah itu dibenarkan?

Alamat Kuala Terengganu Selatan Hub Shopee Express

Terletak di Kawasan Perindustrian Chendering, 21080 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia. Tempat ini diberi nama KUALA TERENGGANU SELATAN (SHOPEE EXPRESS) dan untuk mencari laluan ke tempat ini melalui Google Maps, anda boleh klik URL berikut https://goo.gl/maps/GfkQy4N18yksodyt8.

Malangnya, maklumat jadual operasional tidak tersedia namun delivery hub Shopee Express itu dibuka setiap hari Isnin hingga Sabtu dari pagi hingga petang. Hub ini ditutup pada hari Ahad. Waktu terbaik untuk ke lokasi ini adalah antara jam 10 pagi hingga tengah hari.

Anda boleh menghubungi nombor telefon +6096164003, tetapi jangan mengharapkan terlalu banyak maklumat daripada nombor tersebut. Kerana sering kali, pelanggan tidak mendapat jawapan. Sekiranya penghantaran lewat melebihi tarikh anggaran penghantaran, anda harus menghubungi Shopee CS secara terus melalui Call Center atau Live Chat.

Anda tidak dibenarkan mengambil sendiri/ self pickup. Setiap hari, ratusan bungkusan memasuki hub ini dan semuanya disimpan dengan kemas di dalam gudang. Mencari satu paket dari sekian banyak barang akan sangat sulit. 

Jika anda benar-benar ingin mengambil pakej sendiri, digalakkan untuk datang lebih awal apabila aktiviti tidak sibuk. Pegawai mungkin boleh membantu mencari pakej anda, terutamanya jika ia besar dan mudah dicari.

Walau bagaimanapun, kami masih menasihatkan anda untuk menunggu pihak kurier menghantar barang ke rumah, terutamanya jika penghantaran tidak melebihi tarikh anggaran. Walaupun kadangkala pakej terkandas di hab ini selama beberapa hari atau "delivery attempt was unsuccessful", pakej masih akan sampai kepada penerima dengan selamat.

Itulah maklumat tentang Kuala Terengganu Selatan Hub Shopee Express, lokasi, alamat, waktu operasi, nombor telefon, dan arah di peta Google. Walaupun bungkusan kadang-kadang terkandas di delivery hub ini, jangan risau, bungkusan itu tetap selamat sampai ke tangan penerima. Terima kasih kerana membaca, saya harap maklumat ini dapat membantu anda.