Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kuantan Hub Kat Mana?

Kuantan Hub Kat Mana?
Jika anda mencari alamat Kuantan Hub Shopee Express atau mengalami masalah dengan penghantaran barang yang terperangkap, anda berada di tempat yang tepat.

Artikel ini memberikan maklumat yang diperlukan untuk mengetahui alamat, waktu operasi, serta perkara-perkara penting lain yang berkaitan dengan hub delivery SPX ini.

Alamat Kuantan Hub Shopee Express

Alamat Kuantan Hub Shopee Express terletak di Lot. 17, Jalan IM 3/17, Bandar Indera Mahkota, 25200 Kuantan, Pahang, Malaysia. Hub ini terletak di depan bangunan LS PIPE HARDWARE dan masih satu gedung dengan Nasi Kukus Mama.

Untuk panduan arah ke lokasi, anda boleh menggunakan Google Maps dengan menaip "Shopee Express Kuantan Hub" atau melawat pautan https://goo.gl/maps/j6hkHebwpCW4f8So7.

Malangnya, tiada nombor telefon yang boleh dihubungi untuk menanyakan keberadaan barang. Jika penghantaran terlambat melebihi tarikh jangkaan terima, sebaiknya hubungi CS Shopee untuk mengemukakan aduan.

Untuk maklumat waktu operasi, biasanya delivery hub SPX beroperasi dari Isnin - Sabtu dengan waktu operasi dari 8 pagi hingga 5 petang. Pada hari Ahad hub ini beroperasi.

Self pick up tidak dibenarkan di Kuantan Hub Shopee Express, kerana sukar untuk mencari 1 parcel dari banyak yang perlu diproses di gudang. Walau bagaimanapun, jika pakej yang dihantar adalah berukuran besar, maka ada kemungkinan petugas akan membantu asalkan gudang tidak terlalu sibuk.

Jangan kecewa jika barang anda tidak boleh diambil di hub ini, kerana sebaiknya anda menunggu kurier yang akan menghantar parcel ke rumah. Walau notifikasi "delivery attempt was unsuccessful" muncul, banyak penghantaran yang sampai tepat waktu.

Jika anda menghantar barang pada musim promosi atau diskon, harap bersabar kerana penghantaran boleh terlalu padat. Ini menyebabkan pakej sedikit terlambat hingga 1-2 hari dibandingkan dengan hari biasa. Oleh itu, diharapkan anda lebih bersabar dan memahami.

Kesimpulannya, alamat Kuantan Hub Shopee Express terletak di lokasi yang strategik dan mudah didapati. Bagi yang ingin ke lokasi tersebut, anda boleh menggunakan Google Maps atau klik pada pautan yang diberikan. Terima kasih kerana membaca artikel ini dan semoga maklumat yang diberikan dapat membantu menyelesaikan masalah penghantaran anda.