Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Machang Hub Kat Mana?

Machang Hub Kat Mana?
Kadangkala timbul kebimbangan dan rungutan yang diluahkan oleh pengguna mengenai perkhidmatan Machang Hub Shopee Express. Salah satunya adalah penghantaran yang lambat dan bungkusan yang tersangkut di pusat gudang selama berhari-hari.

Adakah anda sedang mencari lokasi Machang Hub Shopee Express? Jangan risau, dalam catatan blog ini kami akan memberikan maklumat lengkap tentang Machang Hub Shopee Express termasuk lokasi, alamat, nombor telefon, waktu operasi, dan arah peta Google.

Alamat Machang Hub Shopee Express

Terletak di PT 2713 Tingkat Bawah, Taman Cahaya Bahagia, Lebuhraya Kota Bharu - Gua Musang, 18500 Machang, Kelantan, Malaysia. Jika anda ingin mencari lokasi ini di Google Maps, search dengan nama Shopee XPRESS Machang Hub (MCH HUB) atau sila gunakan url https://goo.gl/maps/zeTYFdAm8iS5DC7S9.

Sekiranya anda ingin menghubungi hub delivery ini, terdapat nombor telefon +60198668672 yang disediakan. Walau bagaimanapun, beberapa pengguna melaporkan bahawa nombor tersebut tidak dapat dihubungi.

Waktu operasi Machang Hub Shopee Express tidak tersedia. Ia kemungkinan tidak berbeza dengan "Hub delivery" Shopee Express di kawasan lain. Biasanya beroperasi dari hari Isnin hingga Sabtu dan tutup pada hari Ahad dari pagi hingga petang.

Lokasi ini telah menerima ulasan buruk daripada pengguna, dengan rating 1.3 bintang daripada 102 ulasan. Ramai pengguna mengadu tentang penghantaran lambat, bungkusan yang terperangkap selama berhari-hari tanpa penghantaran, atau beberapa kali mengalami "delivery attempt was unsuccessful".

Untuk self pickup, anda boleh mencuba jika lokasi agak sunyi, seperti tiba pada waktu pagi dan meminta kerani mencari bungkusan. Kemungkinan besar self pick up tidak akan dilayan kerana setiap hari terdapat beribu-ribu parcel yang masuk ke dalam gudang, dan mustahil untuk mencari satu parcel dari semua parcel dalam gudang.

Disyorkan untuk terus menunggu di rumah sekiranya tarikh jangkaan terima belum berlalu, kebanyakan penghantaran bungkusan dengan SPX masih sampai walaupun ada masalah. Jika lambat, segera hubungi CS untuk mengadu supaya proses dipercepatkan.

Oleh itu, jika bungkusan anda tersangkut di Machang Hub Shopee Express, anda boleh menghubungi Shopee Express untuk bantuan lanjut. Semoga maklumat yang kami berikan berguna untuk anda! Terima kasih.