Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Tangkak Hub Kat Mana?

Tangkak Hub Kat Mana?
Anda sedang menunggu penghantaran dari Shopee yang telah singgah di Tangkak Hub? Jangan risau, kami akan berikan maklumat penting tentang lokasi, waktu operasi, dan cara menghubungi Shopee Express.

Lokasi dan Alamat Tangkak Hub Shopee Express

Beralamatkan di 8, Jln Perdagangan 7, Bukit Gambir, 84700 Bukit Gambir, Johor, Malaysia. Kamu boleh menemukan lokasinya dengan mudah di Google Maps dengan nama "Shopee Express Tangkak Hub" atau melalui link https://goo.gl/maps/yuvRtejoUZnkF2Sh6.

Jam operasional sedikit berbeza dengan kebanyakan delivery hub SPX di Malaysia. Tangkak Hub dibuka setiap hari bermula dari hari Isnin hingga Ahad. Waktu buka juga berbeza iaitu bermula dari jam 8 pagi hingga 10 malam. Pastikan untuk sentiasa mengambil maklumat terkini dari Shopee.

Apabila mengalami masalah seperti penghantaran yang terhenti atau bungkusan yang tidak kunjung tiba, kamu boleh menghubungi CS Shopee Express melalui layanan Live Chat atau call center. Sedihnya nombor telefon Tangkak Hub masih belum tersedia.

Jika kamu ingin self pick, kemungkinan tidak memungkinkan. Kebanyakan bungkusan yang masuk ke delivery hub disimpan dalam gudang dan setiap hari terdapat ratusan bungkusan yang harus dihantar, sehingga sukar untuk mencari bungkusan tertentu. 

Jika anda masih mahu datang, pastikan anda tidak datang semasa promo Shopee di mana jumlah penghantaran meningkat. Pastikan juga barang yang anda cari mudah didapati, petugas di gudang akan sedia membantu.

Walau bagaimanapun, adalah dinasihatkan untuk menunggu pihak kurier menghantar bungkusan ke rumah anda, terutamanya jika penghantaran dalam tempoh masa yang dianggarkan oleh aplikasi.

Selagi tiada "delivery attempt was unsuccessful" lebih daripada 2-3 kali, kemungkinan pakej masih selamat sampai. Walau bagaimanapun, jika ia berlaku lebih daripada 3 kali, bungkusan akan dikembalikan kepada penjual.

Itulah informasi penting tentang Tangkak Hub Shopee Express. Jangan lupa untuk sentiasa mengambil maklumat terkini dari Shopee dan semoga penghantaran kamu tiba dengan selamat di tanganmu! Semoga artikel ini bermanfaat.