Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Nusajaya Hub Kat Mana?

Nusajaya Hub Kat Mana?
Jika anda mencari alamat, nombor telefon, waktu operasi, dan panduan arah di peta Google untuk Nusajaya Hub Shopee Express, anda berada di tempat yang tepat. 

Apa yang perlu anda lakukan jika bungkusan Shopee anda terperangkap di Nusajaya Hub dan tidak bergerak?

Alamat Nusajaya Hub Shopee Express

Terletak di Horizon Avenue Commercial Centre, 29, Jalan Horizon Perdana 6, Horizon Hills, 79100 Iskandar Puteri, Johor, Malaysia. Di Google Maps, lokasi ini diberi nama Shopee Express Nusajaya Hub atau anda boleh melawat pautan https://goo.gl/maps/hegv9MrmyHVM24Bn6.

Malangnya, tiada maklumat nombor telefon yang boleh dihubungi untuk mengetahui status bungkusan yang dihantar.

Waktu operasi Nusajaya Hub adalah dari hari Isnin hingga Jumaat, bermula dari jam 9 pagi hingga 5 petang. Pada Sabtu, ia beroperasi separuh hari dari jam 9 pagi hingga 1 petang. Bagaimanapun, pada hari Ahad dan cuti umum, tempat ini ditutup.

Read also: Jasin Hub Kat Mana?

Seperti kebanyakan pusat penghantaran lain oleh SPX Malaysia, anda tidak dibenarkan mengambil bungkusan sendiri (self collect). 

Adalah lebih baik untuk tetap berada di rumah jika jangkaan penerimaan bungkusan anda masih lama. Biasanya, walaupun ada kelewatan, bungkusan tetap akan sampai seperti yang dijangka dalam "Maklumat Penghantaran".

 Nampaknya, Nusajaya Hub Shopee Express ini mendapat rating yang kurang baik di Google Maps. Terdapat sebanyak 477 ulasan dengan jumlah rating keseluruhan hanya 1.2 bintang. 

Banyak pengguna Google yang mengeluhkan penghantaran yang tidak bergerak, lambat, dan bahkan ada yang mengalami "delivery attempt was unsuccessful".

Rating rendah ini sudah tentu memberi gambaran negatif tentang pengalaman pengguna di Nusajaya Hub.

Kecewa dengan penghantaran yang tertangguh atau tidak berjaya pastinya boleh menjadi pengalaman yang mengecewakan pelanggan. Bagi mereka yang bergantung pada perkhidmatan penghantaran ini untuk mendapatkan barang pesanan mereka, masalah seperti ini boleh menjadi sangat menjengkelkan.

Adalah penting untuk diingat bahawa ulasan di Peta Google mewakili pengalaman individu dan mungkin tidak mencerminkan keadaan sebenarnya. Masalah penghantaran boleh berlaku dalam pelbagai keadaan, termasuk situasi di luar kawalan Nusajaya Hub Shopee Express.

Bagi mereka yang menghadapi masalah penghantaran di Nusajaya Hub, dinasihatkan untuk menghubungi Khidmat Pelanggan Shopee Express di talian +603-2777 9222 untuk bantuan dan penjelasan lanjut.