Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Subang Bestari Hub Kat Mana?

Subang Bestari Hub Kat Mana?
Adakah anda mencari lokasi Subang Bestari Hub Shopee Express? Adakah parcel anda terperangkap di sana dan tidak bergerak?

Jika anda mempunyai pertanyaan mengenai alamat, nombor telefon, waktu operasi, dan petunjuk peta Google, artikel ini akan memberikan maklumat yang anda perlukan.

Alamat Subang Bestari Hub Shopee Express


Terletak di 8, Jalan Utarid U5/29, Taman Segar Subang, 40150 Shah Alam, Selangor, Malaysia. Anda boleh mencari lokasi ini di peta Google dengan nama Shopee Express Subang Bestari atau klik pautan ini: https://goo.gl/maps/rziuXYSUSoKK7jDJ9.

Sayangnya, tidak ada nombor telefon yang disediakan untuk pelanggan yang ingin mengetahui status penghantaran mereka. Ini mungkin menjadi kelemahan bagi sesetengah pelanggan yang ingin mendapatkan maklumat terkini tentang parcel mereka.

Selain itu, tidak ada maklumat yang diberikan mengenai waktu operasi Subang Bestari Hub di Google Maps.

Kemungkinan besar ia beroperasi seperti pusat penghantaran Shopee Express yang lain. Biasanya, mereka beroperasi dari hari Isnin hingga Sabtu, bermula dari jam 9 pagi hingga 5 petang. Pusat penghantaran ini juga ditutup pada hari Ahad dan cuti umum.

Jika anda berminat untuk mengambil parcel sendiri (self collect), terdapat beberapa pelanggan yang telah melaporkan bahawa mereka dibenarkan untuk melakukannya.

Walau bagaimanapun, anda harus mengingat bahawa baru-baru ini, Shopee Express tidak membenarkan pelanggan untuk mengambil parcel. Maka dari itu, jangan terlalu bergantung pada pilihan self collect.

Jika anda tetap ingin mencuba untuk mengambil parcel sendiri, disarankan agar anda datang pada waktu pagi atau petang, ketika aktiviti gudang kurang sibuk.

Selain itu, elakkan dari melakukan self collect semasa tempoh promosi di Shopee, di mana jumlah penghantaran Shopee Express meningkat dengan ketara.

Disarankan agar anda tetap menunggu kurier menghantar parcel ke rumah anda jika tarikh penerimaan masih lama. Secara amnya, walaupun mungkin ada kelewatan sesekali, parcel biasanya sampai mengikut jangkaan yang tertera dalam "Shipping Information" di aplikasi Shopee.

Apabila anda melihat ulasan di Google Maps, anda akan dapati bahawa Subang Bestari Hub mempunyai penilaian yang rendah dengan hanya 1.3 bintang berdasarkan 237 ulasan. 

Perlu diingat bahawa ulasan di Google Maps hanya menggambarkan pengalaman individu dan mungkin tidak mencerminkan keadaan sebenar di pusat penghantaran tersebut.

Sebenarnya, terdapat lebih banyak pengiriman yang sampai mengikut jangkaan berbanding yang terlambat. Kebanyakan pelanggan yang puas dengan penghantaran tepat waktu jarang memberikan penilaian di Google Maps.

Oleh itu, jika parcel anda terperangkap di Subang Bestari Hub, adalah disarankan agar anda tetap bersabar dan memberi masa yang mencukupi untuk kurier menghantar parcel ke rumah anda.

Jika terdapat sebarang masalah, anda boleh menghubungi khidmat pelanggan Shopee untuk mendapatkan bantuan lanjut.