Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Chan Sow Lin Hub Kat Mana?

Chan Sow Lin Hub Kat Mana?
Anda mungkin pernah mengalami masalah dengan penghantaran parcel dari Chan Sow Lin Hub, terutama jika Anda tinggal di Kuala Lumpur. 

Mungkin Anda bertanya-tanya, Chan Sow Lin Hub kat mana sebenarnya? Atau Anda mungkin mencari alamat, waktu operasi, atau nombor telefon untuk menghubungi mereka. Mari kita teroka lebih lanjut mengenai perkara ini.

Alamat Chan Sow Lin Hub Shopee Express

Alamat Chan Sow Lin Hub Shopee Express
Chan Sow Lin Hub Shopee Express terletak di Lot 8, Jalan Enam, Chan Sow Lin, 55200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia. Jika Anda mencari lokasinya di Google Maps, Anda dapat menemukannya dengan nama "SHOPEE EXPRESS CSL HUB". Untuk navigasi yang mudah, Anda boleh mengakses pautan ini: Link Lokasi.

Malangnya, maklumat mengenai jadual operasi dan nombor telefon tidak tersedia secara awam.

Read also: CSL First Mile Hub

Jika parcel Anda tidak bergerak dari Chan Sow Lin Hub lebih dari 3 hari, langkah pertama yang boleh Anda lakukan adalah menghubungi Customer Service dari Shopee.

Terangkan dengan jelas masalah yang Anda alami dan sebutkan nombor pesanan atau AWB agar mereka boleh melakukan pemeriksaan lanjut.

Perlu diperhatikan bahawa self-collect di Chan Sow Lin Hub tidak dibenarkan. Walaupun Anda pergi ke alamat gudang, Anda tidak akan dapat mengambil parcel secara langsung.

Jika Anda memutuskan untuk mencuba datang ke lokasi untuk mencari parcel Anda, disarankan untuk datang sekitar jam 9-10 pagi. Pada waktu tersebut, aktiviti di gudang belum begitu ramai, dan Anda mungkin memiliki peluang untuk bertemu pegawai yang dapat membantu Anda mencari parcel Anda. 

Namun, harap diingat bahawa tidak ada jaminan akan kejayaan ini, terutama jika parcel Anda memiliki saiz kecil yang sukar untuk dilacak.

Perlu diingat bahawa selepas tempoh promosi besar seperti 11.11, 12.12, atau ulang tahun Shopee, biasanya terdapat lonjakan jumlah barang yang harus dikirim. Oleh itu, waktu pengiriman boleh menjadi lebih lama dari biasanya.

Lebih disarankan untuk menunggu kurier menghantar parcel ke alamat Anda. Walaupun terkadang penghantaran boleh gagal 1-2 kali, namun parcel biasanya tiba sebelum anggaran waktu yang tertera di aplikasi.

Dengan memahami alamat, situasi operasi, dan cabaran yang mungkin Anda hadapi saat mengambil parcel di Chan Sow Lin Hub, Anda dapat menguruskan jangkaan Anda dan mengambil langkah-langkah yang tepat. 

Jangan ragu untuk menghubungi Customer Service Shopee jika Anda mengalami masalah yang serius. Teruslah sabar dan berharap yang terbaik untuk penghantaran parcel Anda!