Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Batu Caves Hub Kat Mana?

Batu Caves Hub Kat Mana?
Batu Caves Hub adalah pusat distribusi yang dioperasikan oleh Shopee Express untuk pengiriman paket dan barang yang dipesan melalui platform Shopee.

Jika anda mencari alamat, nombor telefon, jam operasi dan arah peta Google Maps untuk Batu Caves Hub, artikel ini adalah untuk anda. Selain itu, kami juga akan membahas masalah umum yang sering terjadi pada pusat distribusi ini.

Alamat Batu Caves Hub Shopee Express

Di G10, Jalan Amaniah Mulia 3, Taman Amaniah Mulia, 68100 Batu Caves, Selangor, Malaysia. Dihurufkan di Google Maps sebagai Shopee Express Hub BCV (Batu Caves) MTK. Anda boleh mencapainya dengan menggunakan URL https://goo.gl/maps/YdCgNBnnB3PTcsC76.

Banyak pelanggan yang tidak berpuas hati kerana hub ini seringkali ditutup ketika mereka datang pada jam beroperasi. Ada netizen Facebook juga telah mengesahkan bahawa hub ini telah dipindahkan ke tempat lain.

Alamat baru Batu Caves Hub  berhadapan dengan J&T ECP Success 4536 di LOT 46918, JALAN 4, KAWASAN PERUSAHAAN, Taman Selayang Baru, 68100 Batu Caves, Selangor, Malaysia. Anda boleh mencapainya dengan menggunakan URL Google Maps di https://goo.gl/maps/uyYefZfSFDRKN4WM7.

Pengalaman pelanggan menunjukkan bahawa self-pickup mungkin tidak tersedia di lokasi baru ini. Oleh itu, disarankan agar anda menunggu kurier menghantar parcel ke rumah anda, terutama jika tarikh jangkaan terima masih jauh.

Maaf, tidak ada nombor telefon yang disediakan untuk pusat distribusi ataupun kurir yang menghantar parcel. Oleh itu, jika berlaku sebarang masalah berkaitan dengan penghantaran, sila hubungi Customer Service Shopee untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Delivery Hub ini terkenal kerana kelewatan penghantaran. Pelanggan seringkali mengalami masalah dengan penghantaran parcel yang stuck di hub ini selama berhari-hari atau menerima mesej "delivery attempt was unsuccessful" berkali-kali. 

Kesimpulannya, Batu Caves Hub Shopee Express kini beroperasi di alamat baru di Taman Selayang Baru. Jangan terkejut jika anda mengalami kesulitan dalam mengambil parcel anda di lokasi ini. Sebaiknya, tunggu kurier menghantar ke rumah anda.