Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Ipoh Hub Kat Mana?

Ipoh Hub Kat Mana?
Adakah anda ingin tahu di mana terletaknya Ipoh Hub? Jika anda mempunyai parcel yang stuck di Ipoh Hub dan tidak bergerak, anda mungkin memerlukan maklumat untuk menyelesaikannya.

Dalam catatan blog ini, kami akan memberikan maklumat yang diperlukan tentang Ipoh Hub Shopee Express, termasuk alamat, nombor telefon, waktu operasi, dan maklumat arah Google Maps.

Alamat Ipoh Hub Shopee Express

Ipoh Hub Shopee Express terletak di 484, Laluan Perusahaan Menglembu 10 Kawasan Perusahaan Menglembu Menglembu, 31450 Ipoh, Perak, Malaysia. Anda boleh mencarinya dengan mudah di Google Maps dengan mencari "ShopeeXpress Ipoh Hub" atau melalui laman web https://goo.gl/maps/v4q1H4NdrBD7WA1L6.

Lokasi ini mendapat ulasan buruk daripada pengguna Google. Ia boleh dilihat daripada rating 1.3 bintang daripada 280 pelanggan yang kecewa dengan penghantaran yang lambat dan sering "delivery attempt was unsuccessful".

Beberapa pengguna telah menyebutkan bahawa anda boleh datang sendiri untuk mengambil bungkusan anda, lebih baik antara 2-3 petang. Namun, beberapa telah melaporkan ditolak oleh kakitangan dengan alasan SOP mereka tidak membenarkan pengambilan sendiri. 

Sebelum ke Ipoh Hub, sebaiknya periksa "Shipping Information" di aplikasi/laman web Shopee. Pastikan status penghantaran belum sampai ke "Your parcel is out for delivery". Status ini menunjukkan bahawa bungkusan telah diambil oleh kurier dan sedang dalam perjalanan ke alamat anda. 

Jika anda memerlukan bantuan lanjut, sila menghubungi Ipoh Hub di +60372229222. Walau bagaimanapun, beberapa netizen mengalami kesukaran untuk mendapatkan maklumat. 

Disarankan untuk terus menunggu di rumah jika belum melebihi tarikh anggaran terima yang diberikan oleh SPX untuk penghantaran. Jika waktu penghantaran telah melebihi jangkaan, anda boleh mengunjungi Ipoh Hub atau menghubungi perkhidmatan pelanggan Shopee untuk membuat aduan.

Kesimpulannya, Ipoh Hub Shopee Express terletak di Perak, Malaysia, dan mudah dicari dengan menggunakan Google Maps. Anda boleh mencuba pengambilan sendiri antara jam 2-3 petang, tetapi ini tidak selalu memungkinkan. Pastikan periksa status penghantaran dan tunggu jangka masa penghantaran yang dianggarkan sebelum menghubungi Ipoh Hub atau khidmat pelanggan Shopee untuk mendapatkan bantuan.