Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Bangi Hub Kat Mana?

Bangi Hub Kat Mana?
Ketika anda membeli barang di Shopee, penghantaran menjadi faktor penting dalam menentukan kepuasan pelanggan. Walau bagaimanapun, ada masalah yang sering dihadapi seperti parcel yang terlambat sampai atau parcel yang stuck berhari-hari. 

Salah satu pusat penghantaran/ delivery hub yang sering diperbincangkan di kalangan pembeli dalam talian adalah Bangi Hub. Banyak orang mencari tahu di mana lokasinya, alamat, dan cara untuk menghubungi mereka.

Alamat Bangi Hub Shopee Express

Lokasi Bangi Hub Shopee Express berada di 29, Jalan Pk 1, Taman Perindustrian Kajang, 43000 Kajang, Selangor, Malaysia. Jika anda ingin mengetahui cara ke sana, anda boleh mencarinya di Google Maps dengan mencari Shoppee Express Bangi Hub atau klik pada pautan berikut https://goo.gl/maps/jNKTZiv2Dgs2fZpw7.

Namun, perlu diingat bahawa maklumat tentang tempat ini di Google Maps sangat terhad, dan nombor telefon dan jadual operasi tidak disediakan. Selain itu, titik di peta Google juga tidak begitu tepat. Oleh itu, jika anda perlu pergi ke Bangi Hub, lebih baik bertanya kepada orang di sekitar untuk mendapatkan alamat yang tepat.

Sebagai hub delivery SPX, Bangi Hub telah menerima banyak aduan dari pelanggan tentang penghantaran yang terlambat. Ramai penghantarannya berhenti dan tidak bergerak selama berhari-hari. Rating di Google Maps hanya 1.1 bintang, sangat buruk bahkan untuk gudang delivery.

Jika sedang menunggu kurier untuk menghantar parcel, anda harus bersabar dan memahami situasi ini. Terutamanya jika penghantaran belum melepasi jangkaan dalam aplikasi Shopee. Terdapat juga beberapa kes di mana "delivery attempt was unsuccessful", namun parcel telah tiba sebelum jangkaan. 

Sementara itu, untuk pengambilan sendiri/ self pick up, kebanyakan delivery hub dari SPX tidak membenarkan penerimaan langsung oleh penerima. Ini kerana mencari satu parcel dari banyak parcel yang masuk setiap hari sangat sukar. Namun, jika parcel anda besar dan mudah ditemukan, mungkin terdapat pasukan yang bersedia untuk membantu mencarinya di dalam gudang.

Oleh itu, itu adalah beberapa maklumat yang boleh kami kongsikan mengenai Bangi Hub Shopee Express. Semoga maklumat ini membantu anda dalam menemui tempat ini dan memahami situasi penghantaran yang sedang berlaku.