Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Klang Utara Hub Kat Mana?

Klang Utara Hub Kat Mana?
Jika anda sedang menanti penghantaran daripada Shopee Express dan mendapati paket anda terperangkap di Klang Utara Hub, mungkin anda ingin tahu di mana lokasinya dan cara untuk menghubungi mereka. 

Dalam artikel ini, kami akan menyediakan maklumat mengenai lokasi, alamat, nombor telefon, waktu operasi dan arah ke Klang Utara Hub SPX dalam Google Maps.

Alamat Klang Utara Hub Shopee Express

Terletak di 26, Jalan Klang Sentral 4/KU5, Bandar Bukit Raja, 41050 Klang, Selangor, Malaysia. Untuk mencari arah terbaik ke tempat ini, anda boleh mencarinya di Google Maps dengan kata kunci "Shopee Express Klang Utara Hub" atau mengikuti pautan ini: https://goo.gl/maps/MbMro2zwimgiaBBB6.

Beberapa netizen mengatakan bahawa alamat yang tercatat tidak tepat meskipun berada di kawasan yang sama. Alamat yang betul adalah no 42, lorong abdul manan 1A/ku8, meru, 41050 klang selangor, darul ehsan.

Maklumat mengenai nombor telefon terdapat dalam Google Maps iaitu +60333580718. Namun, banyak netizen yang mengatakan bahawa nombor tersebut sukar untuk dihubungi. Jika anda tidak mendapat jawapan, sila hubungi CS Shopee untuk mendapatkan bantuan.

Beroperasi pada hari Isnin hingga Jumaat, buka dari jam 7 pagi hingga 4 petang. Pada hari Sabtu, mereka hanya buka half day hingga jam 12 tengahari. Manakala pada hari Ahad, hub delivery SPX ini tutup.

Klang Utara Hub tidak membenarkan pengambilan sendiri oleh pelanggan, tetapi anda boleh meminta bantuan daripada pasukan gudang jika mereka tidak terlalu sibuk.

Setiap hari terdapat banyak timbunan paket dalam gudang. Jika anda mencari parcel kecil, tidak disyorkan kerana ia sukar untuk dicari. Tetapi jika parcel yang diambil cukup besar, maka ia boleh dicari dengan mudah.

Shopee Express Klang Utara Hub sering mendapat rating yang buruk daripada pengguna Google. Dari jumlah ulasan sebanyak 354, mereka hanya mendapat rating 1.2 bintang.

Banyak pengguna yang mengeluh bahawa paket mereka diperam berhari-hari dan tidak segera dihantar ke rumah pelanggan. Ada juga kes di mana paket sudah "out for delivery" tetapi masuk semula ke Klang Utara Hub kerana "delivery attempt was unsuccessful".

Itulah maklumat mengenai lokasi dan panduan Klang Utara Hub dari Shopee Express. Semoga maklumat ini berguna bagi anda yang mencari maklumat tentang perkara ini. Sila ambil perhatian bahawa proses penghantaran memerlukan masa dan usaha daripada pelbagai pihak dan oleh itu, kesabaran daripada pelanggan amat dihargai.