Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Titiwangsa Hub Kat Mana?

Titiwangsa Hub Kat Mana?
Dalam pos blog ini, kami akan membincangkan lebih lanjut mengenai Titiwangsa Hub Shopee Express, termasuk lokasinya, dasar pengambilan sendiri (self pick-up), masalah penghantaran yang dihadapi pengguna, dan bagaimana untuk menangani masalah tersebut.

Jika anda merupakan pengguna Shopee dan sering menghantar atau menerima bungkusan dari Titiwangsa Hub, pos blog ini akan memberikan maklumat berguna untuk membantu anda menyelesaikan masalah yang mungkin timbul semasa proses penghantaran.

Alamat Titiwangsa Hub Shopee Express

Lokasi hub ini terletak di 4, Jalan Pahang, Wilayah Persekutuan, 53200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia. Ia bersebelahan dengan Shell Titiwangsa yang terletak di Jalan Pahang dan boleh dicapai melalui pautan Google Maps https://goo.gl/maps/juCciFN3iygRMepf8.

Beberapa netizen menyatakan bahawa hub delivery ini membenarkan pengambilan sendiri (self pick-up), tetapi ada yang mengatakan sebaliknya disebabkan oleh polisi syarikat.

Polisi ini mungkin dipengaruhi oleh jumlah bungkusan yang diterima di gudang, oleh itu, disarankan untuk mengelakkan pengambilan sendiri terutamanya semasa ada promosi diskaun dan baucer di Shopee kerana pada masa itu, jumlah penghantaran meningkat.

Jika anda mempunyai masalah dengan penghantaran bungkusan yang terperangkap di Titiwangsa Hub, sila cuba menghubungi nombor telefon yang disediakan di Google Maps iaitu +601140242973. Walau bagaimanapun, panggilan mungkin tidak akan dijawab oleh pegawai yang berkaitan. Jika anda tidak mendapat jawapan, sila hubungi Khidmat Pelanggan Shopee untuk mendapatkan bantuan.

Shopee Express (Titiwangsa Hub) memperoleh rating buruk dari pengguna Google dengan hanya 1.3 bintang daripada 119 ulasan. Kebanyakan pengguna mengeluhkan penghantaran yang lambat dan beberapa bungkusan tidak dihantar walaupun bertulis "Your parcel is out for delivery".

Jika bungkusan anda terlambat, disarankan untuk bersabar terutamanya jika belum melepasi tarikh jangkaan terima yang tersenarai dalam "Shipping Information". Terus menunggu kurier untuk menghantar bungkusan anda ke alamat anda.

Dalam kesimpulan, Titiwangsa Hub Shopee Express di Kuala Lumpur, Malaysia, adalah pusat pengiriman yang strategis namun mengalami banyak keluhan dari pengguna terkait masalah pengiriman dan kebijakan self pick up.