Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Wangsa Maju Hub Kat Mana?

Wangsa Maju Hub Kat Mana?
Jika mencari maklumat mengenai Wangsa Maju Hub Shopee Express, artikel ini dapat membantu anda. Di sini kami akan memberikan maklumat tentang alamat, nombor telefon, waktu operasi, dan arah peta Google.

Penghantaran kadang-kadang stuck di status "Your parcel has arrived at delivery hub: Wangsa Maju Hub". Ada juga yang sudah "Your parcel is out for delivery" namun gagal dan dikembalikan lagi ke gudang.

Alamat Wangsa Maju Hub Shopee Express

Terletak di 12, Jalan Seri Rejang 5, Setapak Jaya, 53300 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia. Di Google Maps, hub ini dikenali dengan nama Shopee Express (Wangsa Maju). Anda juga boleh mengunjungi pautan https://goo.gl/maps/zkXz3JTxps8m8VuF6 untuk melihat arah lokasinya.

Perlu diketahui bahawa pegawai di hub Wangsa Maju tidak menyediakan self pick up dengan alasan SOP syarikat. Ini disebabkan kerana hub sangat sibuk dan banyak barang yang harus diproses, sehingga sukar untuk mencari satu parcel dari tumpukan parcel di gudang.

Walau bagaimanapun, untuk parcel berukuran besar yang mudah dicari, mungkin ada pegawai yang sudi membantu mencarikannya. Namun, untuk parcel berukuran kecil, hampir tidak mungkin boleh dilayani self pick up.

Jadual operasi Wangsa Maju Hub Shopee Express adalah dari Isnin hingga Jumaat, bermula jam 10 pagi hingga 5 petang. 

Anda juga boleh menemui nombor telefon mereka di Google Maps iaitu +60341316030. Malangnya, ramai netizen yang mengadu bahawa panggilan mereka tidak dijawab.

Jika parcel anda lewat dan sudah melebihi had masa yang ditetapkan, disarankan untuk menghubungi Customer Service Shopee.

Aduan akan diteruskan ke pasukan berkaitan untuk mempercepatkan penghantaran parcel. Anda boleh meneruskan Jaminan Shopee untuk memberi lebih masa bagi bungkusan itu dihantar.

Jika masih belum menerima parcel tersebut sebelum had masa yang ditetapkan, anda boleh menekan butang Pulangan/Bayaran Balik untuk menyemak lanjut.

Wangsa Maju Hub Shopee Express adalah salah satu hub delivery yang sangat sibuk. Oleh itu, kadang-kadang penghantaran akan mengalami sedikit kelewatan terutama semasa tempoh promosi dan diskon di Shopee. Kami harap anda boleh bersabar jika penghantaran terlewat selama 1-2 hari.

Kesimpulannya, Pusat Wangsa Maju dari Shopee Express terletak di lokasi strategis yang mudah ditemukan oleh pelanggan. Namun, layanan pengambilan sendiri belum tentu disediakan oleh petugas. Oleh karena itu, pelanggan diminta bersabar menunggu kurir menghantar bungkusan ke alamat tujuan.