Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kepong Hub Kat Mana?

Kepong Hub Kat Mana?
Pernahkah anda mengalami masalah dengan penghantaran Shopee dan mendapati bahawa parcel anda terperangkap di Kepong Hub? 

Jika ya, maka artikel ini dapat membantu anda menyelesaikan masalah tersebut. Dalam artikel ini, kami akan memberikan maklumat terperinci mengenai Kepong Hub, termasuk alamat, nombor telefon, dan arahan peta Google Maps.

Alamat Kepong Hub Shopee Express

Kepong Hub Shopee Express terletak di 30, Jalan 12/32b, Tsi Business & Industrial Park, 52100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia. Di Google maps, ia dikenali sebagai Shopee (Kepong Hub)

Jika anda memerlukan panduan arah ke Kepong Hub Shopee Express, anda boleh mengunjungi URL Google Maps di https://goo.gl/maps/fkHwrBr3UNvjgiyt5.

Sebelum mengikuti rute menuju lokasi, sila semak "Shipping information" di aplikasi Shopee. Jika sudah "Your parcel is out for delivery", bermaksud parcel telah dibawa oleh kurier, maka anda boleh menunggu di rumah. Jika masih "Your parcel has arrived at the delivery hub", kemungkinan masih ditahan di gudang. 

Namun, jika anda sampai ke lokasi dan mendapati tempat tersebut sudah ditutup, kemungkinan Kepong Hub telah berpindah tempat. Sila tanya orang di situ untuk mengetahui alamat yang baru. Seperti yang kita tahu, tempat ini agak sempit dan sekarang SPX semakin sibuk dan memerlukan gudang yang lebih besar untuk mempercepatkan penghantaran.

Jangan risau jika anda memerlukan bantuan, anda juga boleh menghubungi Kepong Hub Shopee Express di +60362637225. Sayangnya banyak netizen yang menyebutkan bahawa panggilan telefon tidak pernah diangkat oleh pihak SPX.

Namun, kami ingin memberitahu bahawa Kepong Hub Shopee Express mendapat banyak ulasan buruk dari pengguna Google. Dengan hanya rating 1.2 bintang daripada 196 pelanggan, kebanyakan orang mengeluh tentang proses pengiriman yang lambat, parcel yang sangkut selama berhari-hari dan "delivery attempt was unsuccessful". 

Jadi, jika anda menghadapi masalah dengan penghantaran Shopee dan parcel anda terperangkap di Kepong Hub Shopee Express, kami mengesyorkan anda untuk menghubungi Shopee Customer Service untuk membantu menyelesaikan masalah anda. Mereka boleh membantu anda untuk mengenal pasti masalah yang mungkin berlaku dan membantu anda untuk menyelesaikannya.