Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Teluk Intan Hub Kat Mana?

Teluk Intan Hub Kat Mana?
Adakah penghantaran Shopee Express Anda pernah tersangkut/tidak bergerak dari Teluk Intan Hub selama beberapa hari?

Sudah tentu sangat menjengkelkan jika parcel yang sudah "out for delivery" kembali kepada "Your parcel has arrived at the delivery hub: Teluk Intan Hub". Mesti ramai pelanggan yang ingin mencari alamat lokasi di peta Google.

Teluk Intan Hub Shopee Express

Terletak di Anson Industrial Park, 220, Jalan Industri 6, Kampong banjar, 36000 Teluk Intan, Perak, Malaysia. Anda boleh menemuinya di Peta Google dengan mencari Shopee Express: Teluk Intan Hub. Untuk pergi ke lokasi, anda boleh menggunakan URL https://goo.gl/maps/J1Ko6FVZ2M6oqycF6

Nombor telefon yang disenaraikan ialah +60194527949, tetapi perlu diingat bahawa deliver hub ini lebih tertumpu kepada mempercepatkan penghantaran berbanding menjawab aduan pelanggan. Oleh itu, kemungkinan besar nombor itu tidak akan diambil.

Waktu operasi Hab Teluk Intan hampir sama dengan hab penghantaran Shopee Express yang lain. Mereka beroperasi setiap hari dari Isnin hingga Ahad, dari 9 pagi hingga 5 petang. Kalau nak melawat lokasi, seeloknya datang pagi waktu gudang masih lengang.

Memandangkan Teluk Intan Hub berada di kawasan perindustrian dan bukan di jalan utama, agak sukar untuk ditemui. Malah, Google Street View tidak pun menyediakan imej untuk lokasi ini. Jika anda mengalami kesukaran mencari lokasi, sebaiknya tanya orang sekeliling.

Jika pakej anda tersekat di Teluk Intan Hub dan tidak bergerak, kami mengesyorkan agar anda menghubungi khidmat pelanggan Shopee Express untuk mengetahui status penghantaran pakej anda. Mereka akan memberikan maklumat yang lebih tepat tentang pakej anda.

Kesimpulannya, Teluk Intan Hub ni memang susah sikit nak cari walaupun dah ditanda kat Google maps, sebab tu digalakkan pergi awal pagi supaya tak panas bila tengok-tengok cari lokasi yang tepat.. Kami masih mengesyorkan menunggu kurier menghantar bungkusan ke rumah anda, terutamanya jika ia belum melebihi tarikh akhir di bahagian "Shipping Information" dalam aplikasi.